NABÓR NA STANOWISKO INSTRUKTORA DS. KULTURALNO-OŚWIATOWYCH W DOMU DZIENNEGO POBYTU "SENIOR+".

Ośrodek Pomocy Społecznej w Pakości ogłasza nabór na stanowisko instruktora ds. kulturalno-oświatowych w Domu Dziennego Pobytu  ,,Senior+”


Wymagania niezbędne:

1. Spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2019, poz. 1282 z późn.zm.),

2. Wykształcenie – wyższe o kierunkach:

- edukacja kulturalno-oświatowa;

- pedagogika geriatryczna;

- terapia zajęciowa, andragogika;

- studia pedagogiczne innych specjalizacji tylko z doświadczeniem pracy z osobami starszymi.

3. Staż pracy minimum 3 lata, ze szczególnym uwzględnieniem pracy w jednostkach opieki nad osobami starszymi.

4. Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.

6. Nieposzlakowana opinia.

7. Posiadanie pełnych zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

8. Umiejętność obsługi komputera.

Wymagania dodatkowe:

  1. Szerokie umiejętności w zakresie animacji społecznej.
  2. Umiejętność pracy z osobami starszymi.
  3. Samodzielność, odpowiedzialność za powierzone zadania.
  4. Umiejętność organizacji pracy własnej i w zespole.
  5. Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych.
  6. Wysoka kultura osobista i miłe usposobienie.
  7. Dyspozycyjność, obowiązkowość i kreatywność.

Zakres wykonywanych zadań:

  1. Prowadzenie codziennych zajęć z podopiecznymi Dziennego Domu Senior+
  2. Udział w pracach zespołu terapeutyczno opiekuńczego
  3. Opracowywanie ramowych planów zajęć, oraz sprawozdań z prowadzonej działalności.
  4. Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Gminy, Ośrodkiem Kultury i Turystyki, środkami masowego przekazu oraz innymi instytucjami działającymi w tym obszarze.
  5. Aranżowanie spotkań, uroczystości, imprez kulturalno-oświatowych i turystycznych, również o zasięgu lokalnym,
  6. Pozyskiwanie środków finansowych z dostępnych programów pomocowych na bieżącą działalność Domu.
  7. Wykonywanie innych czynności związanych ze stanowiskiem pracy, jeżeli nie są one sprzeczne z Kodeksem Pracy i przepisami szczególnymi.
  8. Motywowanie społeczności lokalnej, stowarzyszeń do uczestnictwa w życiu placówki.
  9. Odpowiedzialność za powierzone mienie.
  10. Dbanie o utrzymanie ładu i porządku w Domu Seniora.

Warunki pracy:

  1. Umowa o pracę od marca 2022 r.
  2. Miejsce zatrudnienia: Dom Dziennego Pobytu Senior+ w Pakości, ul. Św. Jana 14

Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys.
  2. List motywacyjny.
  3. Kopie świadectw, dyplomów potwierdzających wykształcenie, kopie zaświadczeń o odbytych kursach i innych formach doskonalenia zawodowego.
  4. Kopie świadectw z poprzednich miejsc pracy oraz referencje.
  5. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku.
  6. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
  8. Konspekt zajęć z osobami starszymi-opracowanie własne.
  9. Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych.

Składanie dokumentów:

Wyłącznie pocztą tradycyjną na adres Ośrodka Pomocy Społecznej, ul. Inowrocławska 14, 88-170 Pakość oraz pocztą elektroniczną na adres ops@opspakosc.pl, z dopiskiem ,,Nabór na wolne stanowisko pracy w Domu Dziennego Pobytu Senior+”. Oferty będą przyjmowane do dnia 15.02.2022 r.

Do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną zaproszone wyłącznie osoby spełniające wymagania niezbędne określone w zasadach naboru.

 

Wyświetlono: 403

Facebook.com X.com