NABÓR NA STANOWISKO INSTRUKTORA DS. KULTURALNO-OŚWIATOWYCH W DOMU DZIENNEGO POBYTU "SENIOR+".
Ośrodek Pomocy Społecznej w Pakości ogłasza nabór na stanowisko instruktora ds. kulturalno-oświatowych w Domu Dziennego Pobytu ,,Senior+”
Wymagania niezbędne:
1. Spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2019, poz. 1282 z późn.zm.),
2. Wykształcenie – wyższe o kierunkach:
- edukacja kulturalno-oświatowa;
- pedagogika geriatryczna;
- terapia zajęciowa, andragogika;
- studia pedagogiczne innych specjalizacji tylko z doświadczeniem pracy z osobami starszymi.
3. Staż pracy minimum 3 lata, ze szczególnym uwzględnieniem pracy w jednostkach opieki nad osobami starszymi.
4. Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
6. Nieposzlakowana opinia.
7. Posiadanie pełnych zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
8. Umiejętność obsługi komputera.
Wymagania dodatkowe:
- Szerokie umiejętności w zakresie animacji społecznej.
- Umiejętność pracy z osobami starszymi.
- Samodzielność, odpowiedzialność za powierzone zadania.
- Umiejętność organizacji pracy własnej i w zespole.
- Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych.
- Wysoka kultura osobista i miłe usposobienie.
- Dyspozycyjność, obowiązkowość i kreatywność.
Zakres wykonywanych zadań:
- Prowadzenie codziennych zajęć z podopiecznymi Dziennego Domu Senior+
- Udział w pracach zespołu terapeutyczno opiekuńczego
- Opracowywanie ramowych planów zajęć, oraz sprawozdań z prowadzonej działalności.
- Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Gminy, Ośrodkiem Kultury i Turystyki, środkami masowego przekazu oraz innymi instytucjami działającymi w tym obszarze.
- Aranżowanie spotkań, uroczystości, imprez kulturalno-oświatowych i turystycznych, również o zasięgu lokalnym,
- Pozyskiwanie środków finansowych z dostępnych programów pomocowych na bieżącą działalność Domu.
- Wykonywanie innych czynności związanych ze stanowiskiem pracy, jeżeli nie są one sprzeczne z Kodeksem Pracy i przepisami szczególnymi.
- Motywowanie społeczności lokalnej, stowarzyszeń do uczestnictwa w życiu placówki.
- Odpowiedzialność za powierzone mienie.
- Dbanie o utrzymanie ładu i porządku w Domu Seniora.
Warunki pracy:
- Umowa o pracę od marca 2022 r.
- Miejsce zatrudnienia: Dom Dziennego Pobytu Senior+ w Pakości, ul. Św. Jana 14
Wymagane dokumenty:
- Życiorys.
- List motywacyjny.
- Kopie świadectw, dyplomów potwierdzających wykształcenie, kopie zaświadczeń o odbytych kursach i innych formach doskonalenia zawodowego.
- Kopie świadectw z poprzednich miejsc pracy oraz referencje.
- Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku.
- Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
- Konspekt zajęć z osobami starszymi-opracowanie własne.
- Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych.
Składanie dokumentów:
Wyłącznie pocztą tradycyjną na adres Ośrodka Pomocy Społecznej, ul. Inowrocławska 14, 88-170 Pakość oraz pocztą elektroniczną na adres ops@opspakosc.pl, z dopiskiem ,,Nabór na wolne stanowisko pracy w Domu Dziennego Pobytu Senior+”. Oferty będą przyjmowane do dnia 15.02.2022 r.
Do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną zaproszone wyłącznie osoby spełniające wymagania niezbędne określone w zasadach naboru.
Wyświetlono: 403